Sunday, January 16, 2011

原来
这是一种错
当我听到某人告诉我时
那一刻
我心宁绞缠
心碎
心中的闷热
为什么这样做都说我不值得
难道世界上就没有愿意这两个字吗
心甘情愿
换来的是弄巧反作
为什么对一个好
都要说不值得
让我对你好
是多么幸福的事情
迁就
有时不是不要气你
是因为你做的事也不是错完
就希望你能在错中学习
这样也要受气
这样才叫不值得
生气
也要看时候
古人都说
大事化小,小事化无
何苦
这一切
来得太快了
我很难去适应
去接受
有什么事都憋在心里
平时说我是你肚子的虫
其实完全不知道你在想什么
我只知道
爱一个人
就需要包容她
迁就她
爱护她
保护她
还有许多
而不是值不值得的问题
这根本就插不上关系
只有你自己怎么想
你情我愿
还不能谈得上什么吗
他人的闲言闲语
不要去在乎好吗
我只在乎你对我的一举一动
不要因为他人而开始沉默
你是你
我是我
不要在意别人的看法
幸福
是掌握在我们自己的手里
自己不争取
还有谁能帮我们
希望你看了以后
不要再沉默
问题
说了出来
才能想办法解决
感情
才能稳固
我相信
我也希望
我们能一起地渡过着一些难题

我只想和你简简单单的在一起

Don't care about what those saying
your way doesn't wrong when you are choosing
clean your mind
and start to thinking back
don't be emo even a small cases
it does not bring any benefit to you
think about it and try to share and fixed those problem with me
we should all accommodate each other
what i'm saying here hope you will see and know it and call me now tell me what the happen
don't tell me that it not worth
maybe i'm talking all the rubbish
but
all of it is truth
in my heart
i'm don't want be a stupid person anymore start from now
you know that i love you
i need you
so that i would like to solve the problem start from now
i don't want be regret
because you the one who are care for me
i need it
it does'nt mean anything
i love you

No comments:

Post a Comment